loading...
persiandvd
persiandvd بازدید : 70 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

 

http://www.dvdroz.com/products_pictures/large_Photoshop-Top-Secret-dvdroz.jpg

مجموعه رازهاي فتوشاپ Photoshop Top Secret دوبله فارسي

http://www.dvdroz.com/images/images_tmpl5/post_buy.gif

در 4 دي وي دي 4500 تومان

“كمربند مشكي” در نرم افزار Adobe Photoshop را از آن خود كنيد ! تمامي دانستنيها و ريزه كاري هاي فتوشاپ را يكجا هديه بگيريد و عنوان بهترين گرافيست را از آن خود كنيد! ( به صورت كاملا فارسي و دوبله شده با منوهاي فارسي تقديم به تمام طرفداران ايراني فتوشاپ )

اين محصول شامل چيست؟

Photoshop Top Secrets نام پكيج كامل و عظيم آموزشي محبوب ترين و برترين نرم افزار گرافيكي دنيا، Adobe Photoshop است كه توسط دو تن از نام هاي برتر گرافيك و فتوشاپ كارهاي مشهور دنيا Mark Monciardini و Melanie Stimmell در قالب ۶ دي وي دي كامل با بيش از ۳۰ گيگابايت و بالغ بر ۳۰ ساعت فيلم آموزشي و بالغ بر بيش از ۲۷۰۰ تصوير با فرمت PNG  و بيش از ۵۰۰۰ تصوير متحرك با فرمت GIF , … تهيه و تدوين و آماده استفاده علاقمندان گرديده است .
اين پكيج عظيم و بي نظير آموزشي فتوشاپ به صورت مرحله به مرحله به تمامي كاربران چه كاربران در سطح مقدماتي و تازه كار و چه كاربران فتوشاپ كار و آشنا به كارهاي گرافيكي و حتي گرافيست هاي حرفه اي را به عمق نرم افزار بي نظير و هزار توي Adobe Photoshop برده و ايشان را با تمامي رازهاي آشكار و نهان آن آشنا مي كند !

سازندگان اين به پكيج به دليل عظمت بي نظير اين بسته آموزشي، آموزش جز به جز و مرحله به مرحله و همچنين تحت پوشش قرار دادن تمامي جزئيات و نكات مخفي و آشكار فتوشاپ، آن را به طنز تنها راه براي دريافت “كمربند مشكي” يا همان حد نهايي و Extreme در فتوشاپ ناميده اند !
ساخت پوسترهاي گرافيكي با كيفيت سطح يك جهاني، طراحي پك و بسته بندي هاي تجاري فيلم هاي سينماهاي و ساير محصولات، طراحي بي نظير صفحات اول مجلات و طراحي زيبا براي وبسايت ، طراحي عالي صورت و اعمال ويرايش هاي متعدد تنها از جمله نتايج كار با اين پكيج عظيم آموزشي است .

كليه ي پروژه ها توسط اساتيد بسيار خبره آموزش داده مي شود كه در ادامه معرفي مي شوند.

آقاي Mark Monciardini يكي از ۴۰ فتوشاپ كار حرفه اي در دنيا و برنده جوايز متعدد از جمله جايزه Fame كه برنده اين جايزه، توسط انجمن كاربران حرفه اي فتوشاپ برگزيده مي شود و نيز يكي از اساتيد بين اللملي در زمينه تدريس فنون كار با فتوشاپ در سطح جهان مي باشد.

خانم Melanie Stimmell فارغ التحصيل از كالج مركزي هنر در رشته طراحي مي باشد و يكي از هنرمندان جهاني شناخته شده مي باشد و تنها زني مي باشد كه موفق به كسب عنوان Maestro شده است همچنين موفق به كسب چندين مدال طلا در زمينه طراحي از كشورهاي آلمان و ايتاليا شده است.

>> دارندگان نسخه انگليسي زبان اين مجموعه به خوبي از ارزش اين مجموعه و آموزشهاي سطح بالاي آن مطلع هستند. تنها موردي كه مصرف كننده گان ايراني اين مجموعه با آن سخت كنار مي آمدند زبان انگليسي آن بود كه اين مشكل نيز با ترجمه اين مجموعه آموزشي حل گرديد! هم اكنون مي توانيد نسخه فارسي زبان اين مجموعه را از فروشگاه اينترنتي بين دانلود با قيمت مناسب و تخفيف ويژه تهيه و از آموزشهاي آن لذت ببريد!

  نسخه كاملا فارسي و دوبله شده اين بسته آموزشي عظيم و نفيس بسيار پرطرفدار را كه قيمت جهاني آن بيش از ۱۸۰ دلار امريكاست را با بسته بندي شكيل و منحصر در قالب پنج دي وي دي كاملا فارسي همراه با يك دي وي دي مجموعه ي ابزار هاي فتوشاپ هديه را با قيمت استثنايي تنها ۱۵٫۰۰۰ تومان آماده فروش براي تمامي علاقمندان و گرافيست ها كرده است !


محتويات پكيج “Photoshop Top Secret فارسي” در يك نگاه :

  • نسخه كاملا فارسي و دوبله شده چهار دي وي دي اصلي بسته آموزشي Photoshop Top Secret همراه با منو ها و دروس كاملا فارسي!
  • همراه با DVD  هديه شماره پنج به زبان اصلي و به عنوان Bonus كه شامل آموزش كامل دروس Fantasy Portrait مي باشد به صورت رايگان اهدايي فروشگاه بيندانلود !
  • همراه با سورس تمامي پروژه ها كه در داخل هر دي وي دي به طور كامل موجود است !
    پياده سازي اكثر آموزشها در نرم افزار Photoshop CS3
  • همراه با Photoshop CS3 Extended ME و Photoshop CS4 ME و برخي پلاگين هاي مفيد و جديد و تصاوير بسيار متنوع و زيبا مخصوص كار در فتوشاپ و سازگار با نسخه هاي جديد است!

-

>> ( شامل : ۴ DVD آموزش فارسي فتوشاپ )


 

محتويات پكيج عظيم آموزشي برترين راز هاي فتوشاپ Photoshop Top Secret :


پروژه هاي آموزشي اين مجموعه ي نفيس عبارتند از:

photoshop top secret

photoshop top secret

> پروژه هاي DVD 1

Movie Poster Design I : در اين پروژه شما با هنر مونتاژ تصاوير افراد كه يكي از بارزترين كارها در ساخت پوستر فيلم هاي سينمايي مي باشد آشنا مي شويد.
Movie Poster Design II : دراين آموزش شما مشاهده مي كنيد كه چگونه با تصاويري بسيار ساده و فقط با اعمال افكت ها و تركيب تصاوير با يكديگر پوستر فيلم بسيار حرفه ايي طراحي مي شود.
Movie Poster Credits : دراين پروژه شما با نحوه درست نمودن يك بلوك اعتباري يا همان Credit Block واقعي جهت پوستر فيلم هاي خود آشنا مي شويد.
Dark Faces : در اين پروژه شما با خلق تصوير ترسناك آشنا مي شويد كه كاربرد اين افكت در شكل هاي ديگر در مجلات و تصاوير تبليغاتي زياد مي باشد.
Breaking Apart : در اين پروژه با افكتي كه پيش تر آن را در فيلم هاي هاليوودي مشاهده نموده ايد آشنا مي شويد با اين افكت شما قادر به ايجاد تصويري از صورت فردي هستيد كه صورتش درحال خُرد شدن به ذارات كوچكتر مي باشد.
Dream Scene : در اين پروژه شما با نحوه ي مونتاژ و ايجاد يك فيل پرنده در دنياي فوق مدرن مجازي آشنا مي شويد كه با نكاتي كه از نحوه ي مونتاژ در اين پروژه و ديگر پروژه هاي اين مجموعه فرا مي گيريد هنر مونتاژ را بخوبي فرا مي گيريد.
Stone Portrait : با مشاهده ي اين آموزش شما قادريد تصوير هر فردي را تبديل به مجسمه ي سنگي قديمي نماييد.
Surreal Images : با استفاده از آموزش اين پروژه شما قادريد به روي تصاوير و مناظر خود يك جلوه مه آلود رويايي ايجاد نماييد.
Dream Skin : دراين پروژه كاربران با نحوه ي ساختن يك زن خيالي با پوست رويايي و زيبا با استفاده از هنر Henna آشنا مي شويد و به راحتي قادر به اعمال اين هنر زيبا به روي تصاوير دلخواه خود مي باشيد.
Special Effects : در اين پروژه كاربران با ساختن كره ها و شهاب هاي آتشين موجودات دوست داشتني و زيبايي مثل چتر دريايي و تركيب اين افكت هاي تصويري با تصوير دلخواه خود آشنا مي شوند.

photoshop top secret



> پروژه هاي photoshop top secretDVD 2


Painting a Portrait : در اين پروژه شما با هنر نقاشي ديجيتالي از روي تصاوير دلخواه آشنا مي شويد كه با نحوه ي اعمال رنگ و سايه به زمينه ي نقاشي به صورت كاملاً اصولي آشنا مي شويد.
Swapping Faces : با مشاهده اين آموزش شما قادر به انتقال و عوض نمودن صورت تصاوير از يك تصوير به تصوير ديگر مي شويد به طوري كه بيننده اصلاً متوجه اين موضوع نمي شود.

Pop Art : اين هنر كه يك سبك رايج و محبوب در نيمه ۱۹۵۰ بوده و حال شما با ترفند هاي اين آموزش و هنر نرم افزار فتوشاپ قادر به اعمال اين سبك هنري بروي تصاوير خود مي باشيد.
Applying Tattoos : با مشاهده ي اين آموزش شما قادر به اعمال خالكوبي و Henna به روي پوست كاراكتر دلخواهتان در تصاوير مي شويد.

Masking Fur : در نگاه اول اين آموزش به نظر كاربردي نداشته ولي با مشاهده ي فيلم متوجه مي شويد كه اين پروژه يك آموزش پربار و زيبا با كاربرد فراوان جهت عكاسان و آتليه داران و كلاً افرادي كه قصد روتوش نمودن تصاوير خصوصي خود را دارند، مي باشد در اين آموزش شما با نحوه ي عوض نمودن زمينه تصوير، عكسي كه در آن دو حيوان پشمالو وجود دارد آشنا مي شويد كه با ترفند هاي اين آموزش شما قادر به روتوش تصاوير افراد با حالت موي طبيعي بدون ايجاد بريدگي و نافرمي در حالت موها مي شويد.
Vanishing Point : شايد اكثر كاربران با اين گزينه در فتوشاپ غريبه باشند و از كاربردهاي حيرت آساي Vanishing Point اطلاعي نداشته باشند در اين پروژه شما با Vanishing Point و نحوه ويرايش تصاويري كه داراي پرسپكتيو مي باشند آشنا مي شويد.

Web Graphics : اين پروژه نيز همانطور كه از نامش پيداست در زمينه گرافيك وب مي باشد كه شامل چند آموزش مختصر در مورد ساخت دكمه هاي زيبا و يا ساخت Header سايت و مطالبي در مورد ساخت لوگو و … مي باشد.
Shattered Type : در اين پروژه شما با افكت زيبايي كه به روي نوشته اعمال مي شود آشنا مي شويد اين افكت به نوشته ي شما حالتي مانند شيشه شكسته شده را مي دهد.

Flower Greeting Card : در اين آموزش شما با نحوه ي كار كردن با ابزار وكتور در فتوشاپ آشنا مي شويد و كه در اين آموزش با اين ابزار يك كارت تبريك ظريف و زيبا طراحي مي شود.
Creating DVD Covers : در اين پروژه شما با نحوه ي طراحي اصولي يك قاب DVD آشنا مي شويد. كه به صورت كاملاً اصولي در مورد نحوه ي چينش نوشته ها و تصاوير و دقت در رعايت فاصله ها بحث مي شود.

photoshop top secret

> پروژه هاي photoshop top secretDVD 3

Flying out of Bounds : با مشاهده ي اين آموزش شما با عملكرد ماسك ها در فتوشاپ به خوبي آشنا مي شويد و ضمناً با يك سبك زيباي تبليغاتي نيز آشنا مي شويد و آن سبكي كه شايد داخل پوستر ها زياد مشاهده كرديد كه يكي از عناصر از چهارچوب مربوطش خارج شده است مثلا در اين آموزش اسكي باز از چهارچوب تعريف شده خارج شده است.
Reaching out of Bounds : در اين پروژه سعي شده با ترفندها و اندكي رِندي در طراحي يك اثر فريبكارانه خلق شود طوري كه پس از پايان پروژه ديگران تصور مي كنند كه واقعاً اين تصوير واقعي است نه تركيب چند عكس با يكديگر!

Chocolate Milk Frog : در اين پروژه و به عبارتي از اين آموزش به بعد به قدرت جادويي نرم افزار فتوشاپ با تمام وجود ايمان مي آوريد! در اين آموزش سطح بدن يك قورباقه پوشيده از شكلات مي شود به طوري كه تصور مي كنيد از فنجان خارج شده در حالي كه اين طور نيست اين سحر فتوشاپ است! كه اين تصور را ايجاد مي كند.
Covered with Wax : اين پروژه در ادامه پروژه قبلي مي باشد و شما پس از مشاهده ي اين آموزش به راحتي قادريد يك لايه از جنس موم نرم را به هر شيئ-Object اي كه مايل بوديد اعمال كنيد.

Grunge Look : در اين پروژه شما با يكي از مهم ترين كارها در زمينه طراحي آشنا مي شويد و آن درست كردن يك زمينه يا همان Back Ground است و مشاهده مي كنيد كه چطور با تصاويري به ظاهر به درد نخور چه پس زمينه هاي زيبايي ايجاد مي شود.
Square Fruit Play : در اين پروژه نيز شما كمي غافلگير مي شويد پس از مشاهده اين آموزش شما به راحتي قادر به تغيير شكل ميوه ها هستيد بدون اينكه اصالت و طبيعت مادريشان به هم بخورد! در اين آموزش شما مشاهده مي كنيد كه چطور يك سيب از حالت كروي با همان حالات طبيعي تبديل به حالت مكعبي مي شود!

Invisible Man : در اين آموزش با قدرت فتوشاپ، فرد را ناپديد شده و فقط لباس هايش باقي مي ماند البته اين كار به صورت كاملاً حرفه اي پياده سازي شده و اين آموزش حاوي نكات قابل توجهي مي باشد.
Metal Collage : پس از مشاهده آموزش فوق شما قادريد يك ربات ايجاد نموده و در دنياي جديدي كه آن را نيز خودتان خلق كرده ايد قرار دهيد كه اين كار نيز از تلفيق تصاوير به ظاهر ناكار آمد به علاوه اندكي خلاقيت امكان پذير مي باشد.

Morphing Creatures : اين پروژه نيز كه يكي از جالب ترين آموزش ها را در اختيار كاربران قرار داده در اين آموزش با تركيب يك موجود خزنده با يك حيوان، يك موجود جديد خلق مي شود.
Using Layer Comps : احتمالاً شما نيز با اين پنل جديد آشنا نيستيد و با كارايي اين پنل و فوايد آن آشنا نيستيد در اين پروژه توضيحاتي در مورد اين پنل داده مي شود.

> پروژه هاي DVD 4

photoshop top secret

photoshop top secret

Vector Art : در اين پروژه شما گام به گام با نحوه ي ايجاد تصاوير وكتور و در واقع رسم اين گونه تصاوير زيبا آشنا مي شويد.
Dreamy Background : اين پروژه آموزش ساخت يك پس زمينه – Back Grand زيبا و رويايي به صورت كاملا مختصر و كاربردي بيان شده است.

Liquid Metal : پس از مشاهده ي پروژه فوق شما قادريد به روي متون و اجسام دل خواه خود لايه اي از فلز مذاب براق اعمال نماييد كه افكت بسيار زيبا و كم نظيري را به متون و اجسام شما مي دهد.
Smoke : يكي از زيبا ترين آموزش هاي اين سري مي باشد در اين پروژه ابتدا نحوه ساختن دود آموزش داده مي شود و سپس نحوه اعمال آن دود به روي تصوير مورد نظر آموزش داده مي شود.

Soap Bubbles : در اين پروژه شما نحوه ي ايجاد حباب ها زيبا را آموزش ديده و سپس نحوه ي به كار گيري آنها نيز آموزش داده مي شود.
Water Bubbles : اين پروژه نيز شبيه آموزش قبلي مي باشد البته در اين پروژه شما با نحوه ي ايجاد حباب هايي كه زير آب تشكيل مي شوند آشنا مي شويد و در كل با اعمال اين حباب ها به پروژه هاي خود قدرت تخيل را به روح پروژه هاي خود اضافه مي كنيد.

Underwater Scene : در اين آموزش زيبا شما به راحتي و فقط با ابزار فتوشاپ قادر به خلق دنياي ناشناخته زير آب، با تمام زيبايي هاي نهفته در آن خواهيد بود. اين پروژه حاوي نكات بسيار مهم و كاربردي زيادي بوده است كه در حين مشاهده ي فيلم و سپس اجراي آن به اين نكات شگرف پي مي بريد.
Swap Animal Skin : امروزه در دنياي طراحي و تبليغات هميشه طرح هايي بيشتر جلوه و اثر گذارتر بوده كه به نوعي خاص باشند هدف اين پروژه نيز غير از نكات كاربردي نهفته در آن همين مي باشد در اين پروژه شما با نحوه ي عوض نمودن پوست حيوانات با يكديگر اشنا مي شويد.

Stylized Character : اين پروژه براي علاقمندان به نقاشي و رنگ آميزي با فتوشاپ بسيار كاربردي مي باشد در اين پروژه نحوه ي رنگ آميزي يك طرح اوليه يا همان Sketch مرحله به مرحله آموزش داده مي شود.
Masking Mastery : در انتها نيز چند آموزش ويژه در مورد نحوه ي انتخاب اشيا با ابزار مختلف در فتوشاپ قرار داده شده است.

كالا را اول تحويل بگيريد ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت كنيد

http://www.dvdroz.com/images/images_tmpl5/post_buy.gif
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 532
  • بازدید ماه : 532
  • بازدید سال : 11,287
  • بازدید کلی : 91,051
  • کدهای اختصاصی