loading...
persiandvd
persiandvd بازدید : 81 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

مجموعه فيلم هاي بورن 1 تا 3 و فيلم شليك كن

http://www.dvdroz.ir/upload/files/1009261256574830post.jpg

1 عدد DVD به قيمت 2800 تومان



با كيفيت عالي و زيرنويس روان



سري كامل فيلم هاي Bourne ۱,۲,۳ (جيسون بورن 1 تا 3)

 

http://www.dvdroz.ir/upload/files/1009261256574830post.jpg

تمامي فيلمهاي سايت قابل اجرا بر روي تمام دي وي دي پلايرها مي باشد

 

Bourne Identity هويت بورن


تاريخ انتشار : 14 ژوئن 2002
استديو : Universal Pictures
كارگردان : Doug Liman
نويسنده : William Blake Herron, Tony Gilroy, David Self
بازيگران : Matt Damon, Franke Potente, Chris Cooper, Clive Owen, Brian Cox
سايت رسمي : Bourne Identity
نوع فيلم : اكشن ، هيجاني
رده سني : PG-13
مدت 119 دقيقه
خلاصه فيلم :
اين فيلم بر اساس ناولي به همين نام ساخته شده است . در اين فيلم مردي در حال مرگ كه دچار فراموشي شده و كاملا بدون هويت و گذشته است ، توسط خدمه يك كشتي ماهيگيري از اقيانوس نجات داده مي شود . او داراي توانائيهاي خارق العاده اي در مبارزه و دفاع شخصي است كه نشان دهنده گذشته اي خطرناك مي باشد . او شروع به جستجوي گسترده اي مي كند تا بفهمد واقعا چه كسي است و چرا توسط آدمكشان تعقيب مي شود .


ourne Supremacy برتري بورن

تاريخ انتشار : 23 ژولاي 2004
استديو : Universal Pictures
كارگردان : Paul Greengrass
نويسنده : Tony Gilroy
بازيگران : Matt Damon, Franka Potente, Brian Cox, Joan Allen, Julia Stiles, Karl Urban
سايت رسمي : Bourne Supremacy
نوع فيلم : اكشن ، هيجاني
رده سني : PG-13
مدت 108 دقيقه
خلاصه فيلم : دو سال پس از حوادث فيلم اول جيسون بورن بهمراه دوست دخترش ماري در نقطه دوري در هندوستان زندگي راحتي را سپري مي كند . اما آدمكشي كه در تعقيب آنهاست قصد نابودي بورن را دارد . در ادامه مشخص مي شود كه جنايتي در شهر برلين رخ داده و يكي از ماموران سازمان سيا در آن به قتل رسيده و صحنه جنايت طوريست كه سازمان گمان مي كند قتل توسط بورن انجام شده است . بنابراين سازمان تصميم به نابودي بورن گرفته است و اين در حاليست كه بورن هنگام وقوع جنايت در هندوستان بوده است . بورن با اين تصور كه سيا قصد نابودي اش را دارد وارد عمل شده و مبارزه اش را براي از بين بردن انها آغاز مي كند .


اولتيماتوم بورن (اخطار بورن) The Bourne Ultimatum (زيرنويس فارسي)


كارگردان: پل گرين گراس. فيلمنامه: توني گيلروي، اسكات زي. برنز، جورج نولفي بر اساس داستاني از رابرت لادلوم. موسيقي: جان پاول. مدير فيلمبرداري: اليور وود. تدوين: كريستوفر روز. طراح صحنه: پيتر ونهم. بازيگران: مت ديمن]جيسون بورن]، جوليا استيلز[نيكي پارسونز]، ديويد استراتيرن[نوآ ووسن]، اسكات گلن[ازرا كريمر]، پدي كانسيداين[سايمون راس]، ادگار راميرز[پاز]، آلبرت فيني[دكتر آلبرت هيرش]، جون آلن[پاملا لندي]، تام گالوپ[تام كرونين]، كوري جانسون[ويلس]، دانيل بروئل[مارتين كروتز]، كوري جانسون[دش بوكساني]، كالين استينتون[نيل دانيلز]. ١١١ دقيقه. محصول ٢٠٠٧ آمريكا.

جيسون بورن از سوي كساني كه در CIA او را براي آدم كشي تربيت كرده اند، تحت تعقيب است. او كه هنوز از فراموشي رنج مي برد، موفق مي شود تا هويت واقعي خود- ديويد وب- را كشف كند. اما كاملاً از آن چه بر سرش آمده، اطلاعي ندارد. ديدن مقاله اي در روزنامه كه توسط سايمون راس درباره گذشته اش منتشر شده، باعث مي شود تا به سراغ وي برود. اما با وجود دقت بيش از اندازه بورن، راس سر قرار توسط پاز-يكي از ادم كش هاي تريدستون- كشته مي شود. راس قبل از مرگ چيزهايي درباره جيسون و تريدستون-كسي كه او را اموزش داده- به وي مي گويد. ظاهراً كساني در CIA از جمله نوآ ووسن، نمي خواهند تا جيسون و ديگران به حقايقي ناخوشايند دست يابند. از طرف ديگر او اميدوار است تا سيستمي كه با نام رمز Blackbriar شناخته مي شود فعال كرده و پا جاي پاي تريدستون بگذارد. ووسن براي يافتن رد بورن از پاملا ليندي كمك مي خواهد. اما ليندي خيلي زود به رفتار و نيت ووسن شك مي كند. بورن نيز بعد از برخوردي دوباره با نيكي پارسونز از سوي آدم كش هاي تريدستون و ووسن تحت تقيب قرار مي گيرد. ولي سر انجام موفق به ديدن دكتر آلبرت هيرش مي شود. كسي كه جواب تمامي سوال هاي بورن در نزد اوست...

http://www.dvdroz.ir/upload/files/1009261256574830post.jpg

فيلم Shoot ‘Em Up (بهشون شليك كن/همه را بكش)


خلاصه داستان: مردي به نام اسميت هنگام انتظار در ايستگاه اتوبوس و خوردن هويج! شاهد تعقيب زني آبستن توسط مردي خشن مي شود. مرد قصد دارد او را به قتل برساند، و بر زبان آوردن دشنامي به اسميت سبب دخالت او مي شود. اسميت مانع از كشته شدن زن مي شود، اما دوستان مرد از راه رسيده و تيراندازي به قصد كشتن زن و اسميت آغاز مي شود. همزمان زن كودك را به دنيا مي آورد، ولي با وجود مهارت اسميت هنگام فرار كشته مي شود. اسميت ناچار كودك را با خود مي برد و زماني كه مي فهمد آدم كشي به نام هرتز و گروهش در صدد از ميان بردن كودك نيز هستند، ناچار به حفظ او مي شود. اسميت براي يافتن سر پناه و شخصي كه در اين كار به وي كمك كند به سراغ روسپي زيبايي به نام كوينتانو مي رود. هرتز نيز كه در كار خود پر تجربه است، به سراغ كوينتانو مي رود. حاصل كار كشته شدن افراد هرتز در روسپي خانه است. بعد از اين واقعه اسميت و كوينتانو با يكديگر همراه مي شوند، اما هرتز نيز كه از شليك اسميت جان سالم به در برده با اجير كردن افرادي بيشتر سر به دنبال آن دو مي گذارد. اسميت به زودي كشف مي كند كه هرتز جزئي از ماشين آدمكشي صاحب يك شركت اسلحه سازي و سناتوري فاسد به نام راتلج است و توطئه اي بسيار بزرگ براي كشتن كودك تازه به دنيا آمده و خود او طراحي شده است….
سبك فيلم : اكشن، ماجراجويي، كمدي، جنائي، مهيج

 

http://www.dvdroz.ir/upload/files/1009261256574830post.jpg

مجموعه فيلمهاي دزدان دريايي كارائيب 1و2و3

http://www.dvdroz.ir/upload/files/1009261256574830post.jpg

قيمت : 2800 تومان


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
مجموعه فيلم هاي بورن 1 تا 3 , مجموعه فيلم هاي بورن 1 تا 3 و فيلم شليك كن - برن 1 و 2 و 3 -مت ديموند در بورن - خريدبرن 1 و 2 و 3 - خريد - فروش اينترنتي burn 1 و 2 و 3 - فروش پستي borne 1 و 2 و 3 -
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 517
  • بازدید ماه : 517
  • بازدید سال : 11,272
  • بازدید کلی : 91,036
  • کدهای اختصاصی