loading...
persiandvd
persiandvd بازدید : 72 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

 

سريال روزي روزگاري

 قيمت : 5800 تومان
دسته بندي : ايراني
تعداد : 5 عدد دي وي دي

http://www.dvdroz.ir/upload/files/1009261256574830post.jpg
اين محصول شامل ازرانترين نسخه موجود از مجموعه منتخب بهترين قسمتهاي سريال تلويزيوني روزي روزگاري
ميباشد !

با كيفيت بالا !

درباره سريال :

سريال روزي روزگاري از آن دست آثاري است كه بسياري از ما از آن خاطره داريم، بارها ديده‌ايم و حالا هم كه دوباره امكان پخش يافته، اي كاش در زمان بهتري از ساعت يك صبح پخش مي‌شد همچنان دوست داريم دوباره نظاره‌گر آن باشيم. روزي روزگاري از همان تيتراژ ابتدايي، دنياي فرضي خودش را براساس قواعد خودش بنا مي‌گذارد و تلاش مي‌كند مخاطب را هم با اين دنياي فرضي درگير كند كه در اين كار موفق هم مي‌شود. سريال يكي از متفاوت‌ترين داستان‌هاي اين سال‌ها را با ساختاري «نو» و كاملا تازه و البته آبرومند روايت مي‌كند. 
سريال روزي روزگاري يكي از جذاب‌ترين و باورپذيرترين تغيير و تحولات روحي يك شخصيت را به نمايش مي‌گذارد بدون آن كه تحميلي و نچسب و غيرواقعي به نظر برسد. وقتي مرادبيك يكي از آدم‌هاي منفي قصه آرام‌آرام به قهرمان قصه تبديل مي‌شود همه چيز به بهترين شكل اتفاق مي‌افتد. نگاهي به آثار قبل و بعد از اين اثر بيندازيد و همين نكته را تحول آدم بد قصه را در آن، مورد مداقه قرار دهيد تا ببينيد چه كار بزرگي در اين اثر انجام شده است.

همچنين اين سريال نمونه‌اي خوب از استفاده درست از لهجه و فرهنگ بومي براي شخصيتهاي مختلف است. استفاده از آن ميزان لهجه يك شروع خوب در رسانه بود كه متاسفانه آنگونه كه انتظار مي‌رفت در آثار بعدي ادامه نيافت.
در سريال روزي روزگاري تلاش شد داستان‌هايي براي مخاطب روايت شود كه مخاطب ايراني از جزئيات آن چندان ذهنيتي نداشته است. شخصيت‌ها، حوادث و روند داستان هم به گونه‌اي است كه امكان پيش‌بيني قسمت‌هاي بعد را سخت و دور از ذهن كرده است. 

امرالله احمدجو در اين سريال بر روي داستان‌هايي متمركز شده است كه هركس توانايي نزديك شدن به آن را نداشته است. او البته پيشتر هم در فيلم «شاخه‌هاي بيد» هم همين فضا را تجربه كرده بود؛ اتفاقي كه بعدها با سريال «تفنگ سرپر» هم به شكلي ديگر آن را تكرار كرد.
روزي روزگاري ملغمه‌اي از داستان‌هاي قديمي، فولكلور و شخصيت‌هاي متفاوتي است كه در كنار استفاده از فرم و ساختاري كه هنوز هم در تلويزيون يك اتفاق محسوب مي‌شود، سخت ديدني شده است. حتي داستان سريال هم به تنهايي اين كشش را دارد كه مخاطب را با خود درگير كند. 
درهم تنيدگي داستان‌ها، شروع و پايان آنها، اتفاقاتي كه مي‌افتد، فضاها و آدم‌ها همه و همه اين ذهنيت را تشديد مي‌كند كه اساسا الگوي داستانگويي هزار و يك شبي مدنظر بوده است.
بازيگران روزي روزگاري يكي از بهترين بازي‌هايشان را در اين سريال ارائه داده‌اند. خسرو شكيبايي، محمود پاك‌نيت، ژالو علو، محمد فيلي، شهره سلطاني، زنده‌ياد حسين پناهي، محمود جعفري، گوهر خيرانديش، پرويز پورحسيني و زنده‌ياد جمشيد اسماعيل‌خاني خيلي خوب از پس نقش‌ها برآمده‌اند و اين همه باعث شده كه پس از اين همه سال بدون آن كه به آن فرجه‌اي بدهيم به تماشاي اين سريال بنشينيم و از آن لذت ببريم.

وقتي به فهرست بالابلند سريال‌هاي ساخته شده در اين سال‌ها نگاه مي‌كنيم، متوجه مي‌شويم چقدر جاي آثاري مانند روزي روزگاري در ميان آنها خالي است؛ سريالي كه در كمترين زمان ممكن جلوي دوربين رفت و به هنگام پخش هم با بازتاب‌هاي مثبت روبه‌رو شد.
بدون آن كه تبليغات آنچناني اين اثر را مشايعت كند، بتدريج جاي خودش را در ميان مخاطبان باز كرد، آنچنان كه حالا ديگر خيلي‌ها با شخصيت‌هاي مختلف آن مثل مرادبيك، حسام‌بيك، بسيمو و نسيمو، خان خله،‌ خاله ليلا و. زندگي مي‌كنند و از آنها خاطره دارند.


-تعداد 5 عدد DVD ، قابل پخش در تمامي دستگاههاي خانگي

-تمامي محصولات سايت ما به صورت پكيج بسته بندي شده و پلمپ شده و با گارانتي، در شأن شما خريداران محترم، در اختيارتان قرار خواهد گرفت

- اول محصول خود را درب منزل يا محل كار خود تحويل بگيريد، سپس مبلغ آن را به مامور پست بدهيد!!

-در خانه خريد كنيد، در خانه تحويل گرفته و پرداخت كنيد !!

- توصيه اي مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :

لطفا آدرس دقيق خود را به همراه پلاك و كدپستي وارد نماييد و به بقيه اهالي منزل اطلاع دهيد تا در صورتي كه در منزل نبوديد بسته را دريافت نمايند و مبلغ كالا را به مامور پست بدهند.

-با خريد اينترنتي از سايت ما، لذت خريد محصولات مطمئن را تجربه كنيد



http://www.dvdroz.ir/upload/files/1009261256574830post.jpg


قيمت: 5800  تومان

خريد پستي:

شما ميتوانيد ابتدا محصول يا محصولات خود را به سبد خريد اضافه نموده، سپس سفارش خود را ثبت نماييد. وجه كالا و هزينه ارسال را پس از دريافت بسته درب منزل يا محل كارتان، به مامور پست خواهيد پرداخت. براي اضافه كردن مجموعه منتخب بهترين قسمتهاي سريال تلويزيوني روزي روزگاري به سبد خريد خود، روي دكمه زير كليك كنيد.

 


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
سريال روزي روزگاري , سريال روزي روزگاري


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
خريد پستي سريال روزي روزگاري , خريد مجموعه كامل سريال روزي روزگاري - فروش پستي سريال روزي روزگاري
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 446
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 11,201
  • بازدید کلی : 90,965
  • کدهای اختصاصی