loading...
persiandvd
persiandvd بازدید : 65 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
WweBest.com _ Extreme Rules 2011.jpg
http://www.dvdroz.com/images/images_tmpl5/post_buy.gif
در 1 عدد DVD به قيمت 2800 تومان


قابل اجرا بر روي كليه دستگاههاي خانگي و كامپيوتر


با كيفيت عالي


پيش نمايش اكستريم رولز 2011:
چهارمين پي پي وي سال 2011 WWE تا ساعاتي ديگر با عنوان اكستريم رولز Extreme Rules آغاز خواهد شد. 6 مسابقه رسمي براي اين رويداد از طرف كمپاني به طور رسمي اعلام شده است كه كيفيت پايين مسابقات نسبت به سال هاي گذشته بسيار چشمگير است و تا حدودي عدم استارهاي با سابقه در اين پي پي وي، اين رويداد را بيشتر به يك شوء هفتگي تبديل كرده است!

تاريخچه پي پي وي اكستريم رولز:
اكستريم رولز، به معناي قوانين بي نهايت است و اين سومين سالي است كه اين پي پي وي با اين نام برگزار مي شود. پيش از اين و تا سال 2008 اين رويداد با نام وان نايت استند برگزار ميشد كه از سال 2009 به اين نام تغيير پيدا كرد. در مسابقات اين پي پي وي امكان گذاشتن هر قانوني وجود دارد كه ريشه آن به ECW برمي گردد. نكته جالب اين است كه اين پي پي وي هر ساله در آمريكا برگزار مي شود و در تاريخ آن سابقه برگزاري در بيرون از ايالات متحده وجود نداشته است. در مين اونت اكستريم رولز سال 2009 جف هاردي موفق شد ادج را شكست دهد و قهرمان كمربند سنگين وزن جهان شود و در مين اونت سال 2010 همين رويداد، جان سينا بر باتيستا غلبه كرد و قهرمان كمربند WWE شد. از نكات ديگر اين رويداد مي توان به ماه برگزاري آن اشاره كرد كه تا سال گذشته در ماه ژوئن برگزار ميشد اما از بعد آن به آپريل و مي تغيير زمان پيدا كرد.
http://cdn2.ioffer.com/img/item/109/485/617/o_cY4ulOTtTOgw1BI.jpg
جزئيات و اطلاعات دقيق اكستريم رولز 2011:
 
تاريخ برگزاري: 1مي برابر با 12 ارديبهشت
روز برگزاري: يكشنبه شب به وقت محلي برابر با بامداد دوشنبه به وقت ايران
ساعت آغاز مسابقه: 19:45 به وقت محلي برابر با 4:30 بامداد به وقت ايران
مكان برگزاري: تامپا، فلوريدا
محل برگزاري مسابقه: استاديوم پيت تايمز
حامي مسابقه: پيپر جيمز
ساعت بازگشايي درب استاديوم براي تماشاگران: 18:00 به وقت محلي

پوستر رسمي: در اين
لينك
لوگوي رسمي: در اين
لينك

 
http://cdn.bleacherreport.net/images_root/images/photos/001/205/290/WWE-Extreme-Rules-2011_crop_340x234.jpg?1304354043
مسابقات قهرماني درنظر گرفته شده در اكستريم رولز 2011:
مسابقه اي بر سر كمربند قهرماني WWE: دميز (C) در مقابل جان سينا در مقابل جان موريسون
شايد تنها مسابقه اي كه مي تواند زيبا از آب دربيايد، اين مسابقه باشد. مسابقه اي كه سه نفره بوده و در قفس به صورت Steel Cage Match برگزار خواهد شد به طوري كه برنده آن كسي خواهد بود كه زودتر از سايرين بتواند از قفس خارج شود. دميز كه از شوء راء بعد از پي پي وي سوروايور سريز 2010 تا كنون قهرمان كمربند است، به نظر مي رسد كه بيش از حد قهرمان مانده است و به احتمال زياد كمربند را در اين پي پي وي از دست خواهد داد. اما اضافه كردن جان موريسون به اين بازي، مي تواند معناي خاصي داشته باشد و تنها برداشتي كه مي توان از آن كرد، قهرماني او پس از پايان پي پي وي است. موريسون مدت هاست كه طعم قهرماني كمربند را در WWE نچشيده است و احتمال اينكه او پيروز شود، بالاست! اما در طرف ديگر جان سينا قرار دارد كه شانس او هم براي پيروزي كم نيست. سينا كه بر خلاف انتظارات تا به اينجا در استوري با دميز كم آورده است و در رسلمنيا هم در ميان تعجب همگي، مسابقه خود را باخت، عطش شديدي براي كسب كمربند WWE دارد. با توجه به نوع استوري و خبرهاي رسيده، احتمال پيروزي جان موريسون در اين بازي بيش از سايرين است.

مسابقه اي بر سر كمربند سنگين وزن جهان: كريسچن در مقابل آلبرتو دلريو

اما تماشاي مسابقه كريسچن و دلريو نيز نمي تواند خالي از لطف باشد! مسابقه اي كه قانون آن Ladder Match باشد و در آن كريسچن حضور داشته باشد، صد در صد زيبا خواهد بود. كريسچن كه پس از يك مصدوميت نسبتا طولاني در پي پي وي اليمنشين چمبر 2011 به ميادين بازگشت، در شوء اسمك داون سه هفته پيش توانست در يك بتل رويال پيروز شود و حريف دلريو در اكستريم رولز شود. اما پس از خداحافظي ادج كه به دليل مصدوميت و به ناچار انجام شد، به احتمال بسيار زياد، تگ تيم چندين ساله وي، قهرمان بعدي كمربند سنگين وزن جهان خواهد بود. با توجه به انتقال آلبرتو دلريو به برند راء و احتمالا شروع استوري لاين او و جان سينا و سابقه درخشان كريسچن در مسابقات Ladder، حدس برنده كار سختي نيست. قانون اين بازي طوري است كه يكي از استارها بايد از نردبان بالا رود و كمربندي را كه آويزان است را بگيرد تا بتواند برنده مسابقه شود.

 مسابقات معمولي درنظر گرفته شده در اكستريم رولز2011:
Last Man Standing Match: رندي اورتن در مقابل سي ام پانك
تير خلاص استوري لاين اورتن و پانك بعد از پايان بازي اين دو در اين پي پي وي زده خواهد شد. با توجه به انتقال اورتن به برند اسمك داون، عملا اين آخرين مسابقه اي است كه اين دو مي توانند با هم داشته باشند چرا كه پانك در راء باقي ماند. اين مسابقه كه به نوعي ريمچ بازي رسلمنياست، قانوني نسبتا ترسناك دارد! Last Man Standing نام قانون اين مسابقه است كه اگر قانون PG در WWE نبود، مطمئنا شاهد يك مسابقه خونين خواهيم بود. پانك كه به اورتن در رسلمنيا باخت، اين فرصت را دارد كه اين بار با نكسوس كه به تازگي به ميادين بازگشته اند، به جنگ اورتن برود. قانون اين بازي طوري است كه استارها مي توانند از هر چيزي براي زدن هم استفاده كنند! با توجه به خبرهاي رسيده، احتمال برد پانك در اين بازي كمي بيشتر از اورتن است!

Falls Count Anywhere Match: ري ميستريو در مقابل كودي رودز
ري ميستريو كه در اين چند هفته اخير در اسمك داون به شدت توسط كودي رودز مورد حمله قرار گرفته بود، عملا آخرين بازي خود با رودز در اين استوري را برگزار خواهد كرد. با توجه به اينكه ميستريو به برند راء نقل مكان كرد و رودز در برند خود باقي ماند، اين بازي، پاياني بر استوري لاين اين دو استار خواهد بود. ميستريو در شوء اين هفته اسمك داون نيز مورد حمله رودز قرار گرفت و به در مقابل مارك هنري تسليم شد! با توجه به اينكه رودز در ميان تعجب همگان در رسلمنيا مسابقه خود را برابر ميستريو برد، احتمال اينكه طرف فيس اين استوري يعني ميستريو در اكستريم رولز پيروز شود، بسيار زياد است. قانون اين بازي نيز طوري خواهد بود كه استفاده از هر شيء در آن آزاد است و برنده تنها با پين فال و سابميشن انتخاب مي شود. نكته جالب اين قانون هم اين است كه پين فال مي تواند در هر جائي از استاديوم صورت بگيرد!

Country Whipping Match: مايكل كول و جك سواگر در مقابل جري لاولر و جيم راس
يكي از بازي هاي بي كيفيت ديگر اكستريم رولز امسال، بي شك اين بازي خواهد بود! مسابقه تگ تيمي كه قانون عجيبي دارد و قانون آن اين است كه به همه استاران يك كمربند چرمي داده مي شود تا با هم مقابله كنند! هيچ قانوني مثل DQ و كانت اوت هم در اين نوع مسابقه وجود ندارد و برنده تنها با پين فال و سابميشن مشخص خواهد شد. كول كه در رسلمنيا مغلوب لاولر شد، اين بار علاوه بر او، جيم راس را نيز پيش رو دارد! با توجه به انتقال سواگر به راء به نظر مي رسد اين استوري نه چندان جالب همچنان ادامه داشته باشد! طبق آخرين خبرها، احتمال برد لاولر و راس در اين بازي نيز بسيار بالاست.

Loser Leaves WWE: ميشل مك كول در مقابل ليلا
بعد از مدت ها شاهد يك مسابقه زيبا بين ديواهاي دابليو دابليو اي خواهيم بود كه طي آن دو تگ تيم چند ساله بايد با هم رقابت كنند و قانون آن طوري است كه مسابقه را فوق العاده جذاب كرده است. قانون اين بازي بدين شكل است كه در آن قانون هاي DQ و كانت اوت وجود ندارد و بازنده مسابقه نيز بايد كمپاني WWE را ترك كند. در شوء اين هفته اسمك داون، اين مسابقه ثبت شد و درگيري ميان ليلا و ميشل بسيار بالا گرفته است! طبق خبرهاي موثق، ميشل مك كول به احتمال زياد بازنده اين بازي خواهد بود و پس از برگزاري اين مسابقه بايد كمپاني را ترك كند. در اكثر خبرگزاري ها نيز اين خبر پيچيده است و به نظر مي رسد كه با توجه به مشكلات و اختلافاتي كه ميشل با كمپاني داشته است، شاهد اين اتفاق خواهيم بود.

تبليغ حضور ساير استاران در اكستريم رولز:
طبق تبليغ رسمي كه سايت رسمي استاديوم پيت تايمز داشته است، استاران ديگري همچون كين، بيگشو، كوفي كينگستون، نكسوس، دكور، ادج، آرتروث، ناتاليا، ويد برت، بلا توئينز، دالف زيگلر و كلي كلي در پي پي وي اكستريم رولز حضور خواهند داشت كه به نظر مي رسد علاوه بر 6 بازي رسمي، شاهد يك الي دو مسابقه ديگر نيز باشيم.
http://www.dvdroz.com/images/images_tmpl5/post_buy.gif


http://www.dvdroz.com/images/images_tmpl5/post_buy.gif


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
خريد پستي پي پي وي اكستريم رولز 2011 - WWE Extreme , خريد پستي پي پي وي اكستريم رولز 2011 - WWE Extreme Rules 2011 PPV - فروش دانلود اينترنتي مجاني خريد پستي پي پي وي اكستريم رولز 2011 - WWE Extreme Rules 2011 PPV
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 421
  • بازدید ماه : 421
  • بازدید سال : 11,176
  • بازدید کلی : 90,940
  • کدهای اختصاصی