loading...
persiandvd
persiandvd بازدید : 254 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

خرید سریال کره ای پاییز در قلب من

http://jetfashop.ir/images/shop/serial/korean/logo/automn-in-my-heart-2.jpg

سریال کره ای پاییز در قلب من در ۴ دی وی دی کیفیت عالی با

 زیر نویس فارسی روان

 سریال پاییز در قلب من-Autumn in my Heart

خرید پستی

در 4 دی وی دی 5000 تومان

4 دی وی دی - زیرنویس فارسی

قابل اجرا بر روی کلیه دستگاههای خانگی و کامپیوتر

 

خرید پستی

 

http://www.whenifallinlove.net/diary/diary_folder/13045/13045_uploaded/oop.jpg

 

پاییز در قلب من


نام انگلیسی : autumn in my heart


لقب:   Gaeul Donghwa


نامهای دیگر: Autumn in My Heart / A Tale of Autumn / Autumn Story / Endless Love


سبک سریال : عاشقانه


16 قسمت


پخش از شبکه : KBS2


کیفیت عالی


زیرنویس انگلیسی

خرید پستی

http://mypinoy.tv/images/show_thumbs/tv/tv_13_480x360.jpg

در 4 دی وی دی 5000 تومان

4 دی وی دی - زیرنویس فارسی

قابل اجرا بر روی کلیه دستگاههای خانگی و کامپیوتر

         یک سریال زیبای کره ای در سبک عاشقانه تولید سال 2000 کره

             در 4 دی وی دی با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

  خرید پستی

                        تهیه کننده: Yoon Hong Sik


                            نویسنده: Oh Soo Yun


                          کارگردان: Yoon Suk Ho


                   دستیار کارگردان: Lee Chae Seung

خلاصه سریال

یون جون سو و یون ایون سو به عنوان دو تا خواهر و برادر با هم بزرگ می شن ولی در واقع ایون سو دختر یه خانواده ی دیگه ایه که در بیمارستان موقع تولد عوض شده . این جریان می مونه تا وقتی که این دو تا بزرگ می شن و یه روز در جریان یه صانحه ی تصادف ایون سو زخمی می شه و اونو به بیمارستان می برن تو همین گیر و ویر معلوم می شه که اون خواهر جون سو نیست و اونا مال دو تا پدر و مادر جدا هستند اتفاقات جالبی از این به بعد می افته که دیدنیه....

 

خرید پستی

سریال کره ای پاییز در قلب من در ۴ دی وی دی کیفیت عالی با

 زیر نویس فارسی روان 

در 4 دی وی دی 5000 تومان

4 دی وی دی - زیرنویس فارسی

قابل اجرا بر روی کلیه دستگاههای خانگی و کامپیوتر

خرید پستی


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
خرید سریال کره ای پاییز در قلب من , سریال عاشقانه پاییز در قلب من , فروش پستی سریال پاييز در قلب من , خرید اینترنتی سریال پاييز در قلب من , خرید ارزان سریال پاييز در قلب من , دانلود سریال پاييز در قلب من , ارائه سریال پاييز در قلب من , کیفیت بالا سریال پاييز در قلب من , خرید سریال کره ای , خرید سریال کره ای پاییز در قلب من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 372
  • بازدید ماه : 372
  • بازدید سال : 11,127
  • بازدید کلی : 90,891
  • کدهای اختصاصی