loading...
persiandvd
persiandvd بازدید : 62 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

 

فصل اول سريال به من دروغ بگو - Lie To Me

http://www.dvdroz.ir/upload/files/1009261256574830post.jpg

6 عدد DVD به قيمت 6800 تومان

 

اين سريال 3 فصل است كه به محض كامل شدن هر فصل سريع اضافه مي شود



سريال Lie To Me - به من دروغ بگو

6 عدد دي وي دي شامل كل 13 قسمت فصل اول سريال با زيرنويس فارسي و كيفيت عالي
قابل پخش در دستگاههاي خانگي و كامپيوتر

http://samcd.ir/ax1/463/2.jpg

مجموعه كامل فصل اول سريال Lie To Me -به من دروغ بگو

سريال به من دروغ بگو سريالي متفاوت !!!

توضيحات كامل
معرفي : سريالي با داستاني متفاوت و بسيار جديد؛ به معماهايي مي پردازد كه پليس آمريكا از حل آنها ناتوان است و از يك متخصص زبان-بدن كمك مي خواهد.
سريال Lie to me كه با نويسندگي ساموئل بائوم (نويسنده ("The Evidence" و توليدكنندگان سريال 24 و فيلم "Arrested Development" از سال 2009 از شبكه FOX شروع به پخش شده است ، يك سريال جديد داستاني كامل است كه از كشفيات دكتر پائول اكمن (Dr. Paul Ekman ) كه يك شحصيت واقعي است ، الهام گرفته است كه توانايي خواندن سرنخ هاي موجود درصورت ، بدن و صداي افراد را به منظور كشف حقايق و دروغ در بازجويي هاي جنايي را داراست.
خلاصه:
دكتر كال لايتمن ( با بازي تيم راث كه قبلاً فيلم هاي هالك شگفت انگيز و سگ هاي انبار را از او ديده ايم) ، مي تواند با آناليز صورت ، بدن ، صدا و حرف زدن افراد به حقيقت پي ببرد .وقتي يك فرد شانه هاي خود را بالا مي اندازد ، دست هاي خود را مي چرخاند يا لب پاييني خود را به سمت بالا حركت مي دهد ، لايتمن متوجه دروغ گفتن وي مي شود . با آناليز حالات صورت ، او احساسات انسان ها از خشم پنهان تا كشش جنسي ناشي از حسادت را در افراد در مي يابد . اما همانطور كه خود لايتمن مي داند ، اين توانايي علمي او در زندگي شخصي او هم يك بركت محسوب مي شود و هم يك نفرين ، آنجا كه خانواده و دوستان او به مانند مجرمين و غريبه ها همديگر را فريب مي دهند . لايتمن رييس يك تيم جهاني از متخصصين تشخيص دروغ است كه با مطالعه حالات مختلف صورت و حركات غيرارادي بدن نه تنها درپي كشف دروغ اند بلكه درپي يافتن چرايي دروغ گفتن افراد هستند.


تهيه كننده : Dustin Thomason
بازيگران : Tim Roth
Monica Raymund
Brendan Hines
Kelli Williamsمجموعه كامل سريال Lie To Me - به من دروغ بگو
نام اصلي : LIE TO ME
نام فارسي : به من دروغ بگو!
سال ساخت : 2009
محصول كشور : آمريكا
ژانر : درام , پليسي
كارگردان : Adam Davidson
شماره فصل : 1
تعداد دي وي دي : 6 عدد DVD
تعداد اپيزودها : 13 (كل فصل اول)
نوع زيرنويس : فارسي و انگليسي
فرمت تصوير : دي وي دي خانگي


كليه محصولات فروشگاه دي وي دي روز داراي ضمانت تعويض رايگان و بدون قيد و شرط هستن

http://samcd.ir/ax1/463/3.jpg

 

 

http://www.dvdroz.ir/upload/files/1009261256574830post.jpg

http://www.dvdroz.ir/upload/0510281275035406.gif


قيمت : 6800 تومان
دسته بندي : خارجي
تعداد : 6 عدد دي وي دي

تگهاي راهنماي موتور جستجو: سريال به من دروغ بگو - Lie To Me , سريال به من دروغ بگو - Lie To Me , فصل اول سريال Lie To Me - فصل يك سريال به من دروغ بگو - فصل 1 سريال به من دروغ بگو - سريال lie to me - سريال به من دروغ بگو با زيرنويس فارسي - خريد سريال lie to me - خريد سريال به من دروغ بگو - فروش سريال lie to me

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 388
  • بازدید ماه : 388
  • بازدید سال : 11,143
  • بازدید کلی : 90,907
  • کدهای اختصاصی