loading...
persiandvd
persiandvd بازدید : 58 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)


سئول دوست داشتني My sweet seoul

 

در 4 دي وي دي 4000 تومان

4 دي وي دي - كيفيت عالي - زيرنويس فارسي

قابل اجرا بر روي كليه دستگاههاي خانگي و كامپيوتر



سريال كره اي سئول دوست داشتني من

4 عدد دي وي دي  16 قسمت كامل

با زيرنويس فارسي

قيمت:4000 تومان

سئول دوست داشتني من يك رمان عشقي هستش درباره زندگي يك دختر كره اي در شهر سئول اين داستان بما نشون ميده يك دختر كره اي در سئول در نسل حاضر چه زندگي ميتونه داشته باشه سرگرميش چيه و علايقش چيه و از نظر عاشقي چه دغدغه هايي ميتونه داشته باشه و ريشه علايقش بر چه اساسي ميتونه قرار بگيره. سريال سئول دوست داشتني من محصول سال 2008 شبكه اس بي اس است و سبك آن عاشقانه ميباشد ... با زيرنويس فارسي



مجموعه كامل سريال سئول دوست داشتني من (My Sweet Seoul) - نسخه خانگي 4 دي وي دي قابل اجرا بر روي كليه دستگاههاي خانگي و كامپيوتر - زيرنويس فارسي داستان درباره دختري به اسم اوه ايون جو ميباشد او در يك شركت مربوط به كتاب تقريبا هفت سال كار ميكنه . افراد ديگر اين مثلث عشقي تائه اوه و يونگ سو هستند .تائه اوه از دختره كوچيكتره و يونگ سو يك مرد فعال و پرمشغله ايست


سبك عاشقانه سريال از اين ببعد براساس اين سه نفر ميگذره علاقه اي كه دختره به تائه هو داره و ماجراهاي مختلف عشقي بين اين مثلث سئول دوست داشتني من يك رمان عشقي هستش درباره زندگي يك دختر كره اي در شهر سئول اين داستان بما نشون ميده يك دختر كره اي در سئول در نسل حاضر چه زندگي ميتونه داشته باشه سرگرميش چيه و علايقش چيه و از نظر عاشقي چه دغدغه هايي ميتونه داشته باشه و ريشه علايقش بر چه اساسي ميتونه قرار بگيره.



 


سريال سئول دوست داشتني من محصول سال 2008 شبكه اس بي اس است و سبك آن عاشقانه ميباشد . هنرپيشه دختر اصلي سريال خانم چوي كانگ هي ميباشد كه در كره معروف ميباشند. البته ايشون قبل از سريال سئول دوست داشتني من ، در سريال متشكرم هم حضوري افتخاري داشتند كه اگر دوستان بخاطر داشته باشند ايشان نقش خانم چا جي مين رو در اين سريال ايفا كردن.

كالا را اول تحويل بگيريد ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت كنيد



تگهاي راهنماي موتور جستجو:
خريد پستي سئول دوست داشتني من My sweet seoul , خريد پستي سئول دوست داشتني من My sweet seoul - فروش پستي سئول دوست داشتني من My sweet seoul
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 519
  • بازدید ماه : 519
  • بازدید سال : 11,274
  • بازدید کلی : 91,038
  • کدهای اختصاصی