loading...
persiandvd
persiandvd بازدید : 81 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)


http://eshop98.ir/upload/0310231269338219.gif


http://dvdroz.com/images/images_tmpl5/post_buy.gif

در 10 دي وي دي 11000 تومان

10 دي وي دي - كيفيت عالي - زيرنويس فارسي

قابل اجرا بر روي كليه دستگاههاي خانگي و كامپيوتر

life-n.jpg
اين مجموعه به تلاش موجودات زنده براي ادامه بقا مي پردازد  ، تلاش براي شكار كردن و شكار نشدن  ، تصاويري بسيار مهيج و زيبا از صحنه هاي شكار جانداران  ، جنگيدن براي زنده ماندن در شرايطي طاقت فرسا ، تلاشي كه چارلز داروين از آن به عنوان مبارزه براي وجود  نام مي برد..اين مجموعه نيز از تكنولوژي بسيار فيلمبرداري استفاده شده است كه براي اولين بار در Planet Earth به كارگيري شده بود علاوه بر اين در اين مجوعه از تكنيك هاي منحصر به فردي استفاده شد تا تصاويري متفاوت و بسيار واقعي را به مخاطب خود نشان دهند . تكنيك هايي مثل فيلمبرداري ثابت با هليكوپتر ، حس پرواز در كنار پروانه ها و كارهايي كه اجازه مي داد تا در كنار جانوراني از جمله گوزن شمالي به فيلمبرداري از آنها بپردازند و به نوعي جزئي از محيط جانوران شوند.بالاخره انتظارها به پايان رسيد و پس از 4 سال تلاش بي وقفه ي مستند سازان BBC اين مجموعه ي با شكوه به طرفداران مجموعه هاي مستند تقديم شد."حيات" يك مجموعه ي مستند حيات وحش ساخت شبكه ي BBC است كه از شبكه ي  BBC:One و شبكه BBC در سال 2009 پخش شده است. اين مجموعه نگاهي كلي به استراتژي‌ها و تلاش‌هاي جانداران در تنازع براي بقا دارد. ساخت اين مجموعه  چهار سال طول كشيده شده است و تمامي قسمت‌ها با كيفيت اچ دي ساخته شده اند. هر قسمت از اين مجموعه ۵۰ دقيقه است . قسمت اول اين سري نگاهي كلي به مجموعه دارد. در اين مجموعه لحظه‌هاي بسيار نابي كه جانداران مختلف در تلاش براي شكار كردن و شكار نشدن مي سازند به تصوير كشيده شده است.
شكارچيان و طعمه ها (Hunters and Hunted):
اين قسمت به بيان استراتژي هاي گوناگون پستانداران براي شكار و تعقيب و گريز براي شكار كردن و تلاش براي زنده ماندن مي پردازد.
http://dvdroz.com/images/images_tmpl5/post_buy.gif
http://www.sooran.com/shop/slide-Show/10/04/life/fullsize/1.jpg
خزندگان و دوزيستان(Reptiles and Amphibians) :
خزندگان اولين جانوراني هستند كه توانسته‌اند از زندگي در خشكي را بطور كامل تحمل نمايند. سطح بدنشان از پوست خشك و شاخي پوشيده شده است.آنها ممكن است خيلي ابتدايي و اوليه به نظر بيايند اما همچنان در حال سير تكاملي خو هستند .در اين قسمت جانواراني از اين تيره را مشاهده مي كنيم كه تاكنون كمتر به آنها پرداخته شده است .از جمله اژدهاي كومودو ، وزغ هاي غول پيكر و انواع سوسمار ،رتيل ها ، مارها و ... اژدهاي كومودو بزرگترين مارمولك روي زمين است ،خزنده‌اي با طول ۳ متر و وزني بيش از ۱۳۶ كيلوگرم ! قادر به شكار حيوانات بزرگي مانند آهو و گراز ، گاوميش و حتي انسان است. در هر وعده غذايي ميتواند تا ۸۰ درصد وزن خود تغذيه كند ! جانوراني كه بتوانند پس از گاز گرفته شدن از چنگ اين درنده بگريزند، نهايتا تا يك روز زنده مي مانند.  بزاق اين جانور حاوي ۵۰ نوع باكتري سمي است كه وارد خون طعمه شده و در مدت ۲۴ ساعت او را از پاي در مي‌آورد. در همين مدت است كه اژدهاي كومودو به آرامي و با كمك حس بويايي خود حتي كيلومترها در تعقيب بوي جسد، به شكار خود دست مي‌يابد
http://www.sooran.com/shop/slide-Show/10/04/life/fullsize/12.jpg
http://dvdroz.com/images/images_tmpl5/post_buy.gif

پستانداران (Mammals) :
پستانداران موفقترين گروه جانوران در سياره ما به شمار مي آيند ، باهوش ، خونگرم و داراي بنيان خانواده قوي تر نسبت به ديگر گونه ها ، اين مجموعه به شناساندن پستانداران گوناگوني مي پردازد كه به معرفي تعدادي از آنها مي پردازيم:
كوآتي ، فيل هاي آفريقايي ، شير ها ، كفتار ، خفاش ، گوزن شمالي
اسب آبي يك جانور پستاندار گياه خوار ساكن آفريقا مي‌باشد.با آنكه چاق و سنگين هستند و در ضمن پاهاي كوتاهي نيز دارند اما به راحتي مي‌توانند از يك انسان پيشي بگيرند.اسبهاي آبي مي‌توانند با سرعت ۴۸ كيلومتر در ساعت در مدت زمان كوتاهي از يك دونده المپيكي سبقت بگيرند.اسب آبي آفريقايي از حيوانات خطرناك و تهاجمي به حساب مي‌آيند و در صورتي كه انسان به ايشان نزديك شود به انسان حمله مي‌كنند و مرگ آورند.
http://www.sooran.com/shop/slide-Show/10/04/life/fullsize/18.jpg
http://www.sooran.com/shop/slide-Show/10/04/life/fullsize/13.jpg
ماهيها (Fish) :
متنوع ترين گروه از مهره داران كه در رودخانه ها ، درياچه ها و درياها و اقيانوس هاي جهان زندگي مي كنند .در  اين مجموعه با كمك تكنولوژي دوربين هاي پيشرفته ، حركات و رفتار ماهيهاي بسيار سريع از جمله بادبان ماهي و ماهي پرنده به صورت حركت آهسته نمايش داده مي شود. دلقك ‌ماهي يكي از گونه‌هاي ماهي از خانواده شقايق‌ماهيان است. در حدود بيست و هشت گونه از دلقك‌ماهي‌ها شناسايي شده‌است. اين گونه از ماهي ها در آب هاي شور زندگي مي‌كنند.
http://www.sooran.com/shop/slide-Show/10/04/life/fullsize/3.jpg

گل‌خورك ،بدن خاكستري، اولين باله پشتي متمايل به ارغواني پوشيده با لكه‌هاي تيره، دومين باله پشتي داراي ۲ يا ۳ رديف لكه‌هاي سفيد دوكي شكل است. ساحل رودهايي كه داراي ساحل ماسه‌اي توام با گل و لاي باشند. در درون بستر نقب‌هايي حفر نموده و در آنجا پنهان مي‌شوند. آبهاي گل آلود را ترجيح مي‌دهند. روي ساحل رودخانه تا فاصله حدود پنج متر نيز از آب فاصله مي‌گيرند. دماي آب در زيستگاه‌هاي اين ماهي تا ۳۸ درجه نيز مي‌رسد.

پرندگان (Birds):
پرندگان مهره داران خونگرمي هستند كه بال، پر و يك منقار دارند، دندان ندارند، اسكلتي دارند كه در آن استخوان هاي زيادي با هم تركيب شده  است. پرندگاني كه پرواز مي كنند استخوان هاي قوي، كم وزن و ماهيچه هاي پرواز قدرتمند دارند ، در اين مجموعه پرواز حيرت آور مرغ مگس خوار كه بال هاي خود را با سرعت بسيار زياد به هم مي زند به صورت آهسته به نمايش در مي آيد .
http://www.sooran.com/shop/slide-Show/10/04/life/fullsize/4.jpgحشرات (Insects) :
ششمين قسمت از اين مجموعه وارد دنياي اعجاب انگيز حشرات مي شود. فراوان ترين موجودات روي زمين هستند ؛ حشرات را مي توان بزرگترين گروه از بند پايان دانست  كه تا كنون حدود يك ميليون گونه از آنها كشف شده است و روز به روز بر تعداد  آنها افزوده مي شود. حشرات يا شش پايان ساكن خشكي هستند و بعضي بطور ثانويه آبزي شده‌اند. سر 6 قطعه وسينه 3 قطعه است كه معمولا داراي 3 جفت پا و دو جفت بال است. شكم اصولا 11 قطعه بدون زوايد حركتي دارد. چشمها مركب و ساده‌اند. بيش از 800 هزار گونه دارند
http://www.sooran.com/shop/slide-Show/10/04/life/fullsize/15.jpg
موجوداتي از اعماق (Creatures of the Deep):
انواع موجودات فاقد ستون فقرات را مي توان در اعماق اقيانوس يافت ، موجوداتي كه بررسي حيات آنها شگفتي هاي بيشماري را در بر دارد
پو ماهي ، اين سپر ماهيان داراي ۲ خار بر روي دم شلاقي شكل خود هستند كه حاوي سم است. درجلوي سر اين خانواده از الحاق باله سينه‌اي خرطومي به شكل مثلث ايجاد شده. بيني و پنج شكاف آبششي در زير سر قرار دارد. اعضاي اين خانواده فاقد باله‌هاي پشتي ومخرجي هستند. اعضاي اين خانواده داراي سنگدان هستند. توليد مثل در اين خانواده از نوع زنده‌زاي بدون جفت يا زنده تخم گذار است.

http://www.sooran.com/shop/slide-Show/10/04/life/fullsize/17.jpgPrimates (پستنداران اصلي)
و در آخر به برترين گونه هاي پستانداران كه در جهان زندگي ميكنند و حيات دارند ميپردازد

http://www.sooran.com/shop/slide-Show/10/04/life/fullsize/10.jpghttp://www.sooran.com/shop/slide-Show/10/04/life/fullsize/9.jpghttp://www.sooran.com/shop/slide-Show/10/04/life/fullsize/8.jpg

اين محصول استثنائي با كيفيت عالي ، قابل پخش روي دستگاههاي خانگي و كامپيوتر
 به عزيزان متنوع پسند و دوستدار طبيعت و حيات وحش تقديم ميشود.

http://dvdroz.com/images/images_tmpl5/post_buy.gif
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 407
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 624
  • بازدید ماه : 624
  • بازدید سال : 11,379
  • بازدید کلی : 91,143
  • کدهای اختصاصی